عبدالقادر بلوچ
 
متخصصین قرارداد های نود و نه ساله
تونی بلر پیشنهاد کرده است که هند جزو اعضاء دائمی شورای امنیت سازمان ملل بشود. عمه ی من که از لحاظ سن در سطح ملکه الیزابت و از لحاظ دک و پز و پوز همطراز تونی بلر است مثل دایی جان ناپلئون مرتب دارد مرده و زنده ی سردمداران این مملکت را آب می کشد. به عقیده ی ایشان سنگ بزرگ علامت نزدن است. آقای بلر و ملکه عوض آنکه هندیها را به توافق چهلصد و شصتاد کشور ریز و درشت حواله دهند بهتر است یک عذر خواهی تاریخی به خاطر گند کاریهای تاریخیشان ضمیمه ی کوه نور کرده به آنها بدهند تا در پایان روز بتوانند دردی از صدها درد به جای مانده را درمان کنند.
می گویم: عمه جان این عضویت دائمی اگر درست بشود حواله ی حق وتویش را توی بازار سیاه روی هوا می قاپند.
یکی از آن برو های "ر" کشیده را تحویلم می دهد و می گوید: انگلیسی ها را تو نمی شناسی اگر هم درست بشود از قبل قرار داد نود و نه ساله ی واگذاری حق وتو را با آنها امضاء کرده اند.
تبریک به هادی خرسندی
سیصد و بیست و هشتمین شماره اصغرآقا منتشر شد. این شماره، شماره ی مخصوص آغاز بیست و شیشمین سال نشریه اصغرآقاست. تبریک به هادی که از اول "آقا"و "آغاها" را شناخت و تا کنون بی وقفه برای باز کردن مشت آنها و چشم خیلی ها یکتنه پیش رفت
.
هارت و پورتهای اتمی
کُرکُری خواندنهای نظام و آژانس اتمی به مرحله ی تازه ای رسیده. در این دو ماه همه ی آیات به ترتیب قد و عبا و عمامه هر کجا میکروفونی گیر بیاورند با لغت و واژه و نطق چنان شاخ و شانه ای می کشند که ما جای خود داریم مستضعفان جهان هم نان را فراموش کرده به فکر ثبت نام در دانشگاه استشهادی می افتند. اما هفته ی آخر که رسید آیت الله حسن آقا بادی به غبغب می اندازد و می آید جلوی خبرنگارانی که تا حالا دستگیر و زندانی نشده اند، انصراف داوطلبانه ی جمهوری اسلامی را از غنی سازی اعلام می کند. سپس ائمه ی جمعه دنباله ی ماجرا را گرفته و آن را یک پیروزی بزرگ برای مردگان و زندگان ما دانسته طوری آسمان ریسمان خواهند کرد که این اول زمستانی بساط یک جشن بیفتد گردن ما ملت شهید پرور.
در این بیست و پنج سال اهن و تلپهای معمولی دمار از روزگارمان در آورده خدا رحم کند به این هارت و پورتهای اتمی.
رییس جمهور بعدی
با توجه به شرایط داخلی و خارجی رییس جمهور بعدی ما نه باید ریشی داشته باشد که چیزی به ریشش بچسپد و نه باید تخمی داشته باشد که کسی به تخمش باشد. پیدا کنید کاندیدای مناسب این مهم را.