عبدالقادر بلوچ
 
دهه فجر
محور صلح و دوستی
ایرنا نوشته بود که رییس جمهور اطریش گفته : جمهوری اسلامی ایران محور صلح و دوستی در جهان و منطقه است . ولی رییس جمهور اطریش تکذیب کرده است .
تکذیب بکند . اصلاً به رییس جمهور اطریش چه ربطی دارد ؟ .
حیف آن همه دستی که خاتمی و شرکاء برایش زدند . تقصیر خود ماست . اگر مثل گذشته هر سه دقیقه سه بار صلوات می فرستادیم ایشان پر رو نمی شد .
ما با این عقب نشینی ها در مقابل اتحادیه اروپا نظام را سست می کنیم و تازه نمی گذارند از قول آن ها یک دروغ کوچولو نقل کنیم .
پیر مرد را حلوا حلوا کردیم. برایش دست زدیم . پیش رهبر بردیمش .حالا قبول ندارد که ما محور صلح و دوستی در جهان و منطقه هستیم !.
حالا که اینطور شد نه تنها حقوق بشر را رعایت نخواهیم کرد . بلکه به کوری چشم آن ها پدر بشر را هم در خواهیم آورد .
استعداد
حسن روحانی گفت : شرکت در انتخابات حق شهروندی نیست ، تکلیف شرعی است .
اوایل انقلاب که تازه آخوند ها آمده بودند مردی لاغر و رنگ و رو پریده را صدامی زدند ثقةالاسلام.بعداً یواش یواش که آبی زیر پوستش دوید خطابش کردند حجةالاسلام هاشمی . وقتی به تخت ریاست جمهوری تکیه زد و قطر گردنش برابر شد با قطر ران پهلوان اسفندیار سیستانی صدایش کردند : آیت الله هاشمی رفسنخانی .
حسن روحانی که همین حالا قطرش تمام قطرها را شکسته ، پر انرژی و با استعداد پیش می رود .هنوز که نه به دار است و نه به بار دارد فتوا صادر می کند .
فکرش را بکنید شخصی در زمان حجةالاسلامی بتواند فتوا بدهد ، آیت الله که شد احتمال اینکه آیه نازل کند صد در صد است .
خود سوزی یک بلوچ
حسن بلوچ که در مالزی دست به خود سوزی زد و خودش را کشت از سازمان ملل در خواست پناهندگی کرده بود . اما این سازمان با بیان این جمله ی بی مفهوم که:پاکستان محل امنی برای بلوچ هاست تقاضای او را رد کرده بود .
از زمان به قدرت رسیدن ژنرال ضیاءالحق تا این ژنرال«بعله قربان» فعلی جمهوری اسلامی در شهرهای :اسلام آباد – کراچی – کوئته – دالبندین – نوکندی و در آبادی های کچو و سایندک و بادر و تربت با مسلسلهای خود کار خود فرش ها ی قرمز زیادی روی سینه ی خیلی از بلوچ ها پهن کرده است .
ظفرالله خان جمالی نخست وزیر بلوچ پاکستان عوض دستگیری قاتلین پیدا ، در اولین فرصت به دیدارنماینده ی امام غایب شتافت .
یکی که می تواند آدم خنگی را خر فهم کند به آقای کوفی عنان بگوید : بلوچستان به لطف سرورمان انگلیس قرنهاست که تقسیم بر سه شده . یک قسمتش در ایران قرار دارد .آن ها ایرانیند .پاکستانی که با رژیم جمهوری اسلامی لاس می زند جای امنی برای هیچ ایرانی نیست .
عکس هاسخن می گویند
سلام خوبین؟من تونی بلرم .شما هم سعی کنین خوش بگذرونین دنیا دو روزه .


*********
از این تو نیگاه می کنی ، مگسک و رو پیشونی میخوابونی ، و بعد شلیک ، به همین راحتی.


**********
پاپ به دیک چینی معاون جورج بوش:این دفعی که اومدی اشکال نداره ولی خواهشاً دوباره نیا.


**********
رییس جمهور اطریش با خودش: پدرشون و صلوات ،باز اینا دست زدن .



*********
هی تو فقط دبیر کل سازمان مللی .یادت باشه من شیراکم.


*********
خاتمی به بیست میلیون رأی دهنده : نمی خوام استعفاء بدم ،چی میگین؟.


***********
حرف های رییس جمهور واقعاًخنده داره.



*****************
دکتر به آریل شارن : قربان این قرص و میل کنین خلقی راحت بشه .


***********
رییس جمهور اطریش :قربان همون صلوات خودتون و بفرستین قبوله.


*****************
خاتمی وهاشمی در حال چاره اندیشی برای گذر از بحران.

حکم رییس جمهور
کارگران خاتون آباد شهر بابک از توابع شهر کرمان به نحوه ی استخدام کارگران و توزیع مسکن اعتراض داشتند . بعد از هشت روز تحصن به جای کار و مسکن ، گلوله های داغ و نفسکن دریافت کردند که طبق آمار رسمی چهار نفر کار و مسکن فانی را وداع و به سرای باقی شتافتند .
محلی ها می گویند ده نفر کشته و صد نفر زخمی شده اند.چه چهار نفر چه ده نفر ، نگران نباشید. همه چیز در کنترل هست . خود آقای رییس جمهور خبر شده است و بر خلاف ماجراهای قبلی هیئتی را به ریاست معاون امنیتی وزیر کشور مأمور بر رسی قضیه نموده . این هیئت به محض اینکه متوجه بشود که حق این کارگران گلوله نبوده و نیروهای انتظامی عوض استفاده از عقل خویش اسلحه خود را استفاده کرده اند ، پیش عزراییل رفته و با نشان دادن حکم آقای خاتمی از او می خواهند که ارواح افرادی را که در این ماجرا قبض کرده به صاحبانشان پس بدهد .
در مورد زخمی ها چون بیمارستان های کشور پر از زخمی های زلزله بم هست نمی شود کاری کرد .فقط آقای رییس جمهور با استفاده از قدرت ریاست جمهوری به هر کدام یک حکم «کارگر شهید زنده» تقدیم خواهد کرد.
پیست شتر سواری
می خواهند در قم پیست شتر سواری درست کنند .بهترین مکان برای ساختن چنین پیستی همین قم است .صحرا های وسیع ، آفتاب داغ و خار فراوان .اصلاً از اول این شهر می بایست خوابگاه شتران می شد.می توانند اتوبان قم تهران را به جای پیست بردارند . وقتی مسابقات شتر سواری طلاب تمام شد ، از شترها می توانیم به عنوان وسیله نقلیه تیز رفتار برای رساندن بیماران به تهران استفاده کنیم .از آنطرف هم جوانان ورزشکار قم را از ورزشگاه های پایتخت به قم بر گردانیم.
ما بلوچ ها بیشتر از آنکه با آخوند ها سر و کار داشته باشیم باشتر سر و کار داشته ایم .
حیوانی است صبور و بردبار .بار می برد .مسابقه می دهد .با این که مثل انسان برای خود نفری است نق هم نمی زند.فقط یک ایراد دارد : نمی شود دولا دولا سوارش شد .
در بلوچستان ما نتوانستیم این ایراد را بر طرف کنیم .فکر می کنم در قم این مشکل را بشود با صدور یک فتوا حل کرد .
توریست
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه هیجده گفت :اسلام اجازه نمی دهد توریسم بدون حجاب در ایران گردش کند .
حتم دارم منظور ایشان از توریسم توریست است.
حتماًمعاون اجتماعی شهردار شرعیاتش از من و شما بهتر است و الا معاون نمی شد .حالا باید دید چطور مشکل اسلام و توریست را حل کرد . اول ما باید با توریست ها حرف بزنیم به آن ها بگوییم : ببین توریست پوشیدن یک مقنعه و مانتو برای دیدن قبر کوروش واقعاً می ارزه .
اگر قبول نکرد ،خواهران زینب دست و پایش را نگه دارند دو تا برادر مقنعه بیندازند سرش.چند نفر هم کشان کشان ببرندش آثار باستانی را نشانش بدهند و بیاورندش مهرآباد برود پی کارش .
اگر اعتراض کردند خاتمی را می فزستیم کمی با آن ها گفتگو ی تمدن ها بکند . اگرمجاب نشدند هیئت تحقیق تشکیل می دهیم و می فرستیمشان پی نخود سیاه .
یک راه هم این است که بولدوزر بر داریم تمام آثار باستانی را صاف کنیم .وقتی آثار باستانی نداشته باشیم توریست می آید که چه غلطی بکند ؟.
کراوات
رییس انجمن انفورماتیک گیلان به خاطر زدن کراوات بازداشت شد.کارخوبی کرده اند .بی ایمانی به همین نحو شروع می شود .اول رییس انجمن انفورماتیک یک استانی یواشکی یک کراوات می زند . بازداشتش نکردی چند روز بعد ادکلن می زند . چیزی نگفتی به هر چه برادر که ببیند می گوید «آقا»وتمام خواهران را خانم صدا می زند .این گناه را هم ندیده بگیری تابستان احساس گرما می کند و می خواهد آستین کوتاه بپوشد . آستین کوتاه که پوشید خواهران یاد مساوات می افتند . وقتی خواهران مساوات خواستند به آستین کوتاه رضایت نمی دهند و آستین حلقه ای می پوشند .زنان که آستین حلقه ای پوشیدند ایمان بر باد می رود .
پس جرم رییس انجمن انفورماتیک گیلان می تواند : تلاش برای بر باد دادن ایمان باشد .
مشعل دار
فایننشال تایمز گزارش داد که حسن روحانی مشعل دار«نو محافظه کاران واقع گرا» در انتخابات است .
اگر گزارش فایننشال تایمز را قبول ندارید به دو عکس زیر که حسن روحانی با در بان کاخ الیسی در پاریس انداخته دقت کنید تا از فیگور هایش در یک نقطه پی به مشعل داریش در نقاط دیگرببرید .
بیخود نیست که گفته اند هر حسنی روحانی و هر روحانی ای حسن نمی شود.
این حسن روحانی را هاشمی رفسنجانی دارد به ما تزریق می کند.کهنه محافظه کاران که مثل شمر ذی الجوشن محکم و قبراق ایستاده اند. این «نو محافظه کاران» از کجا آمدند ؟.تازه محافظه کاران که اسلام گرا هستند.این «نو محافظه کاران واقع گرا» چه صیغه ای است؟.
غصه نخورید امروز برای من و شما مسخره است اما به کمک فایننشال تایمز و تایمز های دیگر تا وقتی که حسن آقا رییس جمهور بشود . این اصطلاح آنقدر جا افتاده که من و شما هم می خوانیمش هم می گوییمش و هم می نویسیمش.
فاز سوم
چون تحصن نتیجه نداد مبارزات نمایندگان وارد فاز دوم یعنی روزه ی سیاسی شد .
در روزه سیاسی اگر روزه داران در پس پرده به توافق برسند دو روزه عید می شود .
وگرنه ماجرا به فاز سوم می رود .
یک طلبه ی بلند پایه و نیمه آگاه که می خواست نامش افشاء نشود با اشاره به سوگند نامه ی جدید نمایندگان گفت: نگاهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی در تعیین فرم فاز سوم نقش کلیدی خواهد داشت .
طلبه ی مذکور در مقابل این سئوال که آیا ممکن است در فاز سوم نمایندگان دست به سینه زنی سیاسی بزنند .در حالیکه با یک زنجیر بازی می کرد لبخند زده از جواب دادن طفره رفت .

****************
حکایت
روباهی به دنبال شتری می رفت.شیری اورا بدید.بانگ بر آورد:
_ روباه تو وهم مسیر ی با شتر؟
روباه گفت:نمی بینی بیضه اش در حال افتادن است؟.پس از پی اش می روم که چون افتد بخورم.
شیر گفت :راه خود رو که این حیوان عمری است بیضه اش در حال افتادن است ، اما نمی افتد .
پس این حکایت آوردم تا آنانکه در پی رژیمند که با او در قدرت شریک شوند بیهوده عمر تلف نکرده راه خود گیرند.
کنفرانس داوس
سنبه دارد پرزور می شود . رژیم هم دارد چهره عوض می کند .هر فرصتی که گیر می آید خاتمی عبا و عمامه می کند و خودش را می اندازد بیرون . مراسم خداحافظی و استقبال رسمی دیری است طاغوتی بودن خود را از دست داده.و حجةالاسلام گویی از طفولیت کارش سان دیدن از گاردهای احترام بوده .
صدور انقلاب ، فتح قدس و کربلا و مرگ گفتن ها را موقتاً جمع کرده اند .
در مصاحبه با خبرنگاران از گرد و خاک که خبری نیست هیچ ،از هر کجا که خبرنگاران شروع می کنند حجةالاسلام طوری از دموکراسی و آزادی حرف می زند که انگار این همه اعدام و سنگسار و دست و پا بریدن های روزانه کار من و شما است.
در سوئیس و کنفرانس داوس شیخ خاتمی می خندد .جوک تعریف می کند. هندوانه زیر بغل این و آن می گذارد و از برابری حقوق زن و مرد می گوید . می خواهد خط «مالرو» و پر سنگلاخ امام را به جای اتوبانی چهار بانده بچپاند به دنیا .
ولی گیرم که جهان را فریفتند به طریقی ، با ملت خسته از تزویر و ریا چه می کنند ؟.
طاعات قبول
نوار
حجةالاسلام حسن روحانی در راستای بوریس یلسین شدن در مصاحبه ای با فیگارو گفته بود که روابط ایران و آمریکا به زودی آغاز خواهد شد و تهران زمان مناسب را مشخص خواهد کرد.
حالا که حجةالاسلام به داخل تشریف آورده اند طبق فرمول همیشگی به خبر گزاری فارس گفته اند من چنین حرفی نزده ام .
«کلود لوریو» روزنامه نگار فیگارو می گوید : اولاً ما دو نفر بودیم ثانیاً تمام حرف های حجةالاسلام را ضبط کرده ایم .
یکی به کلود بیچاره بگوید : اولاً ما سی میلیون نفر بودیم ثانیاً ده بار شتر نوار ضبط شده از حضرت امام هم داریم. این ها شتر را با بارش حاشا کرده اند .تو چسپیده ای به یک نوار؟.
کلود لوریوی بیچاره نمیداند این حجج اسلام را آن آیات عظام تربیت کرده اند . نوار ضبط شده ، ان ها را از رو نمی برد که هیچ .برای عالم و آدم هم نوار می سازند .
احساس
شهردار تهران برای خودش لباس رفته گری می دوزد.تا در جلسات رفته گران لباس آن ها را بپوشد تا آن ها احساس کنند شهردار هم در سطح آن هاست.و خداوندهم راضی بشود.
یک کار انسانی از هر حیوانی سر بزند غنیمت است چه رسد به شهرداری که انقلابی است .ولی حالا که شهردار اینقدر با احساس است ، بهتر نیست برای تمام رفته گران یک دست لباس شهردار بدوزد، یا به هر کدام یک حقوق شهردار بدهد تا علاوه بر خدا خود رفته گران و زن وبچه هایشان هم خوشحال بشوند . و احساس کنند آن ها هم در سطح شهردارند؟.

**********
عکس آقای شهردار تهران(درلباس خودش)
سفر سرزده
دفعه ی قبل که حضرت رهبر به بم تشریف بردند یادشان رفت که چند عکس با مردم بگیرند .این بار برای جبران مافات سرزده تشریف بردند تا چند عکس مردمی بگیرند . از بین آن ها عکس زیر از همه مردمی تر از آب در آمده . ایشان تصادفی دور از جان به قبرستان تشریف برده اند .بابایی که دست به سینه ایستاده بعد از هیجده روز تصادفی به خاطر رهبر مرده هایش را امروز دفن کرده . و چون می دانسته که ممکن است حضرت رهبر سرزده سر برسد ، دوان دوان رفته بازار منهدم شده ی بم از پرچم فروشی یک پرچم جمهوری اسلامی خریده و طبق رسوم آبا و اجدادی زده روی قبر بچه اش .
یک جوان بلوچ هم که دیده «آقا» دارند با مرده های مردم عکس یادگاری می اندازند رفته صاف ایستاده آن وسط که عکس کاملاً طبیعی باشد .
من باید بروم اشک هایم را پاک کنم . شما به طبیعی بودن عکس دقت کنید ، اما خواهش می کنم مثل من تحت تأثیر قرار نگیرید.
کیش
در شطرنجی که اصلاح طلبان و محافظه کاران دارند با هم بازی می کنند محافظه کاران یک فیل را راه انداخته اند .حواستان به این فیل سفید که در خانه های سیاه حرکت می کند باشد.با این حرکات پرشی یکهو می بینید سر از انتخابات در آورد.
خاتمی که رفتنی است ریاست جمهوری را به خاطر بسپارید! . مسیر این فیل تخت ریاست جمهوریست .
با اینکه فیل همه یاد هندوستان می کند این فیل ناهار را با ژان شیراک می خورد و شام را با دومنیک دوویلپن. در دل و قلوه دادن و نازهای شتری زده روی دست فیل های دست آموز .چنان لفظ لغتی می شکند که فراموش کنید پرفسور قبلی را .به کوری چشم اصلاح طلبان و شرکاء بناست نظریه ی گفتگوی تمدن ها را رد کرده چند نظریه ی جامعه شناسی به جهان ارائه دهد .
بعد از انتخابات دو خرداد تا من و شما جنبیدیم لقب"گرباچفی" را دادند به خاتمی . این بار تا دیر نشده بگذارید اسم "بوریس یلسین " را من وشما بدهیم به حسن روحانی . این تنها فیلی است که مثل ایشان ادای خنده را خوب در می آورد .
تحصن
یکی باید تحقیقی در مورد تحصن بکند . وکتابی در این مورد بنویسد. در صد سال گذشته ما خیلی کارها کرده ایم که یکی از آن ها همین تحصن است . اگر محقق مزبور کمی به خودش بیشتر زحمت بدهد چه بسا بتواند رابطه ی ژنتیکی را در تحصن پیدا کند .
خیلی از کردنی ها را ما از اجدادمان یاد گرفته ایم .این تحصن کردن هم یکی از آن هاست . نمایندگان محترم ما که تحصن کردند من خوشحال شدم . اما نحوه ی تحصن آقایان که با دوران ناصرالدین شاه مو نمی زند مرا نا امید کرد .
کفش هایشان نا منظم و بهم ریخته اینور و آنور افتاده و خودشان اینجا و آنجا روی قالی ها ولنگ و باز از حال رفته اند . یک عده آفتابه به دست ، یک عده در حال وضو ، گروهی در حال حجامت ، دسته ای در حال استخاره .تنی هم می کنند اقو بقو با نوزادانشان .
ملت منتظر است که این ها حالش را بپرسند .این ها منتظرند که حال خودشان بهتر بشود . تازه از هفته ی آینده می خواهند روزه هم بگیرند!. دلم برای گروهبانی می سوزد که باید توپ سحر و افطار را به چمن مجلس ببرد .
حیف است که خورشت و پلو بریزد روی قالی هایی که دستان کوچک و ظریف دختران و زنان کشورمان آن ها را بافته .
فکر می کنید چه ایرادی دارد که آدم مثل نماینده ی مجلس روی صندلی های قرمز و خوشگل مجلس تحصن بفرماید؟
پرده ی آخر
تمام کشور را جار وجنجال خواهد گرفت.رادیو های خارج تفسیر خواهند کرد . اپوزسیون چمدان ها را خواهد بست .مردم شکمشان را صابون خواهند زد .افرادی با جسارت هایی غیر قابل وصف با رادیو های بیگانه مصاحبه خواهند کرد .حال و هوای سقوط رژیم ، نوروز نورسی را به ایران خواهد آورد .پیرتر ها زیر لب : گل اومد بهار اومد... را زمزمه خواهند کرد و جوانترها خود را آماده خواهند کرد تا «دوباره بسازند وطن را» .
در دمدمای آخر حضرت رهبر مثل سوپر من خواهد پرید وسط . مشق های همه را خط خواهد زد و بعد از کلی صغری کبری چیدن خواهد گفت :برای خنثی کردن توطئه دشمن شورای نگهبان باید تجدید نظر کند . در تجدید نظر همه ی مردودها قبول می شوند.
سپس همه صلوات فرستاده نماز شکر ادا نموده افطار روشنفکری خواهند کرد و از ما خواهند خواست تا در انتخابات شرکت کنیم چون اگر نکنیم محافظه کاران ما را خواهند خورد.آنگاه ما از ترس ملا خور شدن می رویم به یک سری ملای دیگر رأی میدهیم . و در این لحظه پرده دوباره می افتد .
آنوقت باز ما در پرده جان خواهیم داد و آن ها بی پرده جان خواهند ستاند.
عده ای از نمایندگان مجلس در تحصن.
همانطور که ملاحظه می فرمایید یکی از
برادران دارد زیادی تحصن می کند .


*****************
گزارش ها حاکیست که خاتمی از رد صلاحیت ها
سخت ناراحت و عصبانیست.


*****************
گوساله بگو پدر و مادرت کجاست؟



******************
گربه ای که رد صلاحیت بشه به کره اسب پناه می بره.


روز سوم تحصن
استانداران تهدید کرده اند که استعفا می دهند . بدهند . مملکت ما را که استانداران نگاه نداشته اند . کشور ما کشور امام زمان است و خود آقا هم استاندار ماست.
آقای خاتمی هم اگر استعفا می دهد . بدهد .اتفاقی نمی افتد . ما آنقدر برادر بسیجی داریم که بتوانیم صد تا استاندار و هر چقدر رییس جمهور و شاه و امثالهم از تویشان در بیاوریم . وزرا هم بروند استعفا بدهند . بهتر. چهارتا چهارتا مأمور شدند که ته وتوی قتل های زنجیره ای و قتل زهرای کاظمی را در بیاورند ، هیهات از اینکه یک زنجیر خر سواری پیدا کنند چه رسد به قاتل . مجلس هم که دارد موعدش تمام می شود . مواجب این آقایان را بدهند و مرخصشان کنند . اگر مرخص نشدند مواجب قبلی را از آن ها بستانند و با اجسامی سخت بیفتند به جانشان تا مرخص نشده اند ولشان نکنند .
ما باید برای همیشه به یزیدیان نشان بدهیم که در مملکت ما یک مجلس وجود دارد و آنهم مجلس آل عباست.
ادامه اعتراضات
هنوز بحث شیرین و هیجان انگیز رد صلاحیت کاندیداها داغ است .درادامه ی اعتراضات امروز هاشمی رفسنجانی هم به این رد صلاحیت ها اعتراض کرده مخالفت خود را به گوش جهانیان رساند . با توجه به روش جمهوری اسلامی تا پایان امروز سردارها ذوالقدر و شمعخانی و وزراء بازرگانی و راه و ترابری به معترضین خواهند پیوست .تاصبح فردا اگر سر هیچکدام از زندانیان سیاسی نهضت آزادی به جسم سختی اصابت نکرد ، دکتر ابراهیم یزدی با رادیو فردا مصاحبه ای اعتراضی خواهد کرد .
بعد از ناهار فردا انصار حزب الله و نیروهای فشار در اعتراض به رد صلاحیت ها تظاهرات خواهند کرد. و بعد از افطار معترضین ملی- مذهبی ، خواهران زینب و مخالفان کشف حجاب در فرانسه ، وارد گود می شوند .
عسکر اولادی و جامعه روحانیون مبارز و انجمن های اسلامی زندان های سراسر کشور قبل از نماز عشاء اعلامیه های اعتراضی خود را صادر خواهند نمود.
به امید خدا پس فردا خروسخوان بیت رهبری و شورای نگهبان این عمل زشت را به شدت محکوم کرده چند فحش سیاسی بار آمریکا خواهند نمود . و بدین ترتیب مثل قتلهای زنجیره ای کل نظام منهای مردم برای حل قضیه بسیج خواهد شد .
که البته جناح تمامیت خواه گوش نداده به انتخابات ادامه می دهد و یک بار دیگر اصلاح طلبان داخل و خارج و اتحادیه اروپا و آمریکا را کیش و مات کرده ، مهره ها را برای یک بازی دیگر در مجلس هفتم خواهد چید .
گزارش لحظه به لحظه
بلافاصله بعد از رد صلاحیت خیلی از کاندیدا های نمایندگی ، رییس جمهور که قبلاً تهدید به استعفاء کرده بود گفت : من با این رد صلاحیت موافق نیستم .
رییس مجلس و برادر رییس جمهور که هر کدام یک بقچه رییس جمهورند نیز اعتراضاتی کردند .
نمایندگان مجلس دست به تحصن زده طی یک اقدام مخاطره آمیز تمام روز را به تسبیح انداختن گذراندند .
چند تن از اعضاء دولت و استانداران هم اعلام کردند که اگر مسیر باد مناسب باشد آن ها هم به نمایندگان مجلس خواهند پیوست .
محسن آرمین که همیشه متفاوتر و شجاعانه تر اعتراض کرده تهدید کرد که به آقایان نشان خواهد داد تا از انجام عمل خود پشیمان شوند . با اینکه ایشان راجع به خانم ها چیزی نگفت ، آگاهان معتقدند که اگر نامبرده به آقایان نشان بدهد احتمال اینکه خانم ها ببینند زیاد است . و معلوم نیست که اگر خانم ها دیدند پشیمان می شوند یا کاری می کنند که محسن پشیمان بشود .
گزارش ها حاکیست که اصلاح طلبان ، مجلس علنی را ترک کردند . اما گزارشی که آیا ترک مجلسشان علنی بوده یا در لفافه به دست نرسیده .
روزنامه جمهوری اسلامی چون یقه نسیم صبا را به خاطر چاپ عکس بی حجاب شهره آغداشلو گرفته بود فرصت نکرد در این رابطه جبهه بگیرد .
برادر مرتضوی هم فرماندار تهران را تهدید کرده که ممکن است یکی از او به دادگاه شکایت کند.
در این هیر و ویر رویتر گزارش داد که آمریکا ی جهان خوار با همکاری سازمان ملل وارد مذاکره مستقیم با جمهوری اسلامی شده . یک مقام آگاهتر از جلال طالبانی این شایعه را که آمریکا از انتخابات « گل آلود» قصد دارد «مرجع تقلید» صید کند به شدت رد کرده به جان حامد کرزای و احمد چلبی قسم خورد که بوش برای جمهوری اسلامی نقشه ای ندارد .
پیشنهاد
کم مانده حجة الاسلام خاتمی با یک دستمال ابریشم برود مصر بلکه حسنی مبارک را راضی کند به ایران سفر کند.اما انصار حزب الله دارند چنگ و دندان نشان می دهند.سهیل کریمی مستند ساز صدا وسیما که توی عراق به جرم جاسوسی زندان شد .آرزو کرده یک خالد اسلامبولی دیگری پیدا بشود و این ملعون را هم ترور کند.
من برای آنکه روابطم را با انصار حزب الله تعمیر کرده باشم چند تا پیشنهاد می کنم :
* انصارحزب الله با گونی بیرون فرودگاه منتظربمانند تااگر خاتمی توانست حسنی مبارک را خر کند و به ایران بیاورد .آن ها هر دو را گونی پیچ کرده با خود ببرند.اینطوری هم آن ملعون هم این ملعون ادب شده تقاص موسی صدر را هم از عرب ها گرفته ا یم .
* به محض ورود حسنی مبارک اورا ترور کرده و بیندازیم گردن روح الله خالقی و چون خالقی وفات کرده به جایش چندتا دانشجو را دستگیر کنیم .
* لباس های خاتمی را در آورده بکنیم تن رفسنجانی و بفرستیمش سراغ حسنی مبارک تا برای آمریکا پیغام خصوصی بفرستد . و بیرون که آمد به هر دو فحش بدهد .
* به محض آمدن حسنی مبارک ، برادر الله کرم به زور یک دوربین بیندازد گردنش و اورا ببرد جلوی زندان اوین رها کند . سپس برادر مرتضوی دستگیرش کرده جسم سخت را به خوردش بد هد .
* ببرندش زنده زنده با عجله توی بم با لودر دفنش کنند .
* تا آمد سهیل کریمی مستند ساز هفت تیر بگذارد روی شقیقه اش . وادارش کند اسم ده تا خیابان را عوض کرده با دست خودش اسم خامنه ای را بگذارد روی آن ها .
* به محض ورودش رک و پوست کنده دستگیرش کنند و در فرودگاه مهر آباد از لنگ آویزانش کنند تا سایر ملاعین عبرت کرده هوس ایجاد رابطه با امت انقلابی به سر شان نزند.
تاریخچه انقلاب...
آمد و با همه ی پختگی ام خامم کرد
ملت زنده بدم ،امت اسلامم کرد
با طنابی که خودم بافتم آویخت مرا
بر درختی که خودم کاشتم ، اعدامم کرد

*********
کسی جز هادی خرسندی مشکل بتواند تاریخ جمهوری اسلامی را خلاصه تر از این بیان کند.اصغرآقا ی شماره سه از دوره جدیدش منتشر شد وبه دست من هم رسید.دست هادی درد نکند از روزی که به من لینک داد و سفارشم را کرد مراجعه کنندگان وبلاگم سه برابر شدند.
جوانان
احمد باطبی بیست و سه چهار ساله حمله عصبی دارد . و مهرداد لهراسبی بیست و چند ساله فک و دندان و لثه اش احتیاج به عمل .
سن آیت الله ها به ندرت پایینتر از هفتاد سال است . اما گردن همه اندازه ی ران رضا زاده است و سی و دو دندان آن ها جلوی هر دوربینی هویدا .
مانده ام حیران رژیمی که برای آمریکا شاخ و شانه می کشد و چنین ادعا می کند که دارد می رود که دومین ابر قدرت دنیا بشود. و خودش را به خداوند گره زده . از حرف های چهار جوان و دو رادیو و سه وبلاگ چرا چنین زار می شود که به جان جوانان می افتد و «جوانی» می خورد ؟.

*********

مشخصات خودرو های جدید
* صندلی بالاست.
* فرمان جلوی سینه قرار می گیرد.
* عمامه به سقف گیر نمی کند.
* شکم به فرمان نمی چسپد.

نامه
آقای مرحوم خالد اسلامبولی
بدینوسیله به اطلاع می رسد که مقامات جمهوری اسلامی حرفشان را پس گرفتند و اسم خیابان ما را تا اطلاع بعدی به «انتفاضه» قرض دادند . خواهشمند است متوقع باشید چنانچه حسنی مبارک ناز بیشتری بکند احتمال دارد به جای تصاویر شما شمایل پسر چهل ساله ایشان را بکشند.در ضمن این امکان هم هست که در راستای گفتگوی بین تمدن ها رییس خاتمی مجبور بشود با کمال میل دسته گلی بر آرامگاه انور سادات هم بگذارد .
به شما از حالا تا قیامت فرصت داده خواهد شد تا اعتراضات و شکایات خود را آنجا به دفتر حضرت امام واقع در : ورودی برزخ ، خیابان اول.ارسال کنید .
غم بم و دوبيتي هاي محلي

«به بالينم بيا، غم دارم امشو»

غم ويروني بم دارم امشو
غم بم دارم و همراه اين غم
هزارون هموطن، کم دارم امشو

***

«به بالينم بيا، غم دارم امشو»
غم ويروني بم دارم امشو
بهشتي را ندارم باور، اما
دلي توي جهنم دارم امشو

***
از وبلا گ هادی خرسندی . که لینکش همین پایین هست . این دوبیتی ها ر ا بروید روی وبلاگش بخوانید .و ببینید چه افتخاری گذاشته نصیب من بشود .(کلیک کنید)
کامپیوتر من ترور شد
کامپیوتر من از من هم پیرتر بود هم کندتر .ویروسها حمله کرد ند . باید کامپیوتر هم آسمانی داشته باشد که از آن برایش بلا نازل می شود . خطر بزرگی بود چون هیچکدام از کارهایم را ذخیره نکرده بودم .
نمی دانم شکر گذار این باشم که فایل ها را تخصص دوستی باز سازی کرد ، یا طلبکار این که چرا کامپیوتر من دار فانی را وداع گفت .
کامپیوتر گرچه کهنه بود اما نعمتی بود . می گویند شکر نعمت نعمتت افزون کند . بهتر است شکر گذار باشم . شاید دیدی فردا که بیدار شدم این بار کسی در آسمان پیدا بشود ، گونی بلاها را به کناری بیندازد . در صندوق لاک و مهر شده معجزه را باز کند . اگر کامپیوتر مرده زنده نکرد و ریشه ویروس را نکند ، شاید حد اقل آن بنده ی خود را که چنین کرم می ریزد به راه راست هدایت کند .



ای لودر این انسانی است زحمت کش ، مظلوم .
محبت از کس ندیده .
مملکتش و سر نوشتش به دست عده ای بی احساس افتاده .
ای لودر این پدر من است .
- مادر من ،
- خواهر من ،
- برادر من ،
- ای لودر این هموطن من است .
ای لودر تو هم مثل آن ها برای انسان عزتی قائل نیستی؟.
ای لودر یک کفن و دفن آبرومند هم
نمی شود پیدا
در بخت سیاه ما ؟.
می شود آسمان اینقدر خالی باشد
که زمین اینقدر پر از سنگ؟.
من دیوانه نشده ام لودر!.
از دست این دیوانگان
پناه می برد آدم به هر چیزی :
لودر جان!.
آهسته .
چشم من آنجاست .
نامه ای به یک مریخی
مریخی نازنین !.در کره ماکشور های فراوانی وجود دارد که یکی از آن ها ایران است . هفته ی گذشته در یکی از شهر های ایران زلزله آمد .زلزله که می آید زمین تکان می خورد . زمین اسم کره ماست . جای بی تکانی نیست . هم تکان می خورد . هم تکانش می دهند . این بار طوری لرزید که خانه ها ریختند . خانه جایی است که ما انسان ها برای زیستن می سازیم . اما خانه های این شهر حرفه ای نبود . دیوار کوتاه و سقف نا امن را دولت ها باید چاره کنند .
دولت مجموعه ای است که برای همه ی شئونات یک مملکت برنامه ریزی می کند . برنامه ریزی را مشکل است برای تو توضیح بدهم ولی همینقدر بگویم ، کجا هستیم و کجا باید باشیم و چطور به آنجا برسیم را رتق و فتق می کند . دولت ها را مردم روی کار می آورند . اما آن ها مداح رژیم می شوند . برای آن که بدانی رژیم چیست باید بگویم که ده تا ، بیست تا ، صدتا ، هزارتا آدم قدرت می افتد دستشان . بعد از آن می شوند همه کاره . مردم می شوند چشم به دست آن ها .
خیلی جا ها رژیم با مردم روی همین کره می ماند . توی کشور ما رژیم خودش را گره زده به آسمان مردم مانده اند روی زمین . رژیم هایی که با مردم روی همین کره می مانند ، می گویند به ما چه که زمین از عمل ما می لرزد یا از خشم خدا . کار ما محکم و سبک ساختن خانه هاست . که اگر زمین لرزید سرمان نشکند .
اما رژیم های آسمانی می گویند دنیا محل گذر است . باید از غضب آسمان بترسید .
و هر گاه زمین می لرزد ، همین رژیم ها از آسمان دست گدایی به طرف رژیم های زمینی دراز می کنند و بدون شرم چک صد و پنجاه هزار دلاری افغانستان را هم می پذیرند .
"شرم" و ماجرای افغانستان را نمی دانم چطور برایت تشریح کنم . باشد طلبت .
قربانت یک خاکی .
دوهزاروسه رفت
دو هزار و چهار که آمد ، آیا عددی هست که چیزی را رقم بزند ؟.